Czy zdalne omawianie dodatkowej lektury może być ciekawe i inspirujące? Z pewnością, tak. Udowodnili to uczniowie klas piątych (5a,5d,5e,5f) angażując się w realizację projektu polonistycznego Odkrywcy tajemnic. Aby odkryć poszczególne tajemnice należało podjąć kilka polonistycznych wyzwań. Były to zmagania w LEKTUROWYCH MILIONERACH, spacer po wirtualnych ogrodach, ćwiczenia interaktywne na platformie edukacyjnej Eduelo oraz wybór jednego spośród siedmiu zaproponowanych zadań.
Uczniowie wykonali piękne lapbooki, komiksy, graficzne notatki, prezentacje multimedialne, a także redagowali ciekawe prace stylistyczne. Swoim zaangażowaniem i kreatywnością nasi piątoklasiści udowodnili, że „Tajemniczy ogród” to książka o ponadczasowych wartościach, którą warto poznać dla własnej satysfakcji i przyjemności. Inspirujące sposoby, którymi posłużyli się uczniowie pozwoliły poznać całe piękno tajemniczego ogrodu - miejsca, gdzie rodzi się magia, nadzieja i miłość. Oby jak najwięcej takich miejsc w naszym życiu:)